woensdag 1 juni 2011

Alle (23)

Alle dingen gedaan en gezien.
Vele waren bekend, enkele zijn dat nu ook. Met de meesten ben ik niet actief bezig maar ik ken ze. Dat betekent dat ik ze kan gebruiken indien nodig of gewenst. Dus zal ik twitteren als dat van me verlangt wordt of zal ik iemand erop wijzen dat foto's via Flickr beschikbaar stellen voor anderen handiger kan zijn dan een USB stick te laten circuleren.
In de ICT gaat t vooral om systemen draaiende houden die dit alles ondersteunen of je in staat stellen gebruik te maken van de 2.0 media.
Dat vind ik vele male interessanter dan erover te tweeten of bloggen.

Het is goed dat we in de bibliotheekwereld onszelf kundiger hebben gemaakt door de 23dingen cursus.

1 opmerking:

Coach Bibliotheekservice Fryslân zei

Hoi Jean Paul, het heeft even (nou ja, even ;-) geduurd, maar nu toch eindelijk klaar met 23 dingen. Gefeliciteerd en ik wil alvast verklappen dat het er een vervolg komt, wat jou natuurlijk heel erg blij maakt LOL.
Maar troost je, zover is het nog lang niet. Nu eerst genieten van het feit dat je eindelijk klaar bent met de cursus. Je hebt nu je certificaat verdiend! Gr. janneke